Victoria erg bedankt voor de TCA peeling in je mooie kliniek. De behandeling is zeer goed verlopen. Naast je deskundigheid ben je ook super aardig en open, ik voelde me gelijk op mijn gemak. Je hebt passie voor je vak en dat straal je uit!
Ik vond het heel leerzaam. Interessant om je huid zo onder de loep te nemen!
De behandeling was erg prettig, alles nauwkeurig uitgelegd en getoond.
Met rode koontjes maar een glimlach op het gezicht het pand verlaten :)
Ik ben supertevreden over mijn behandeling bij Victoria! Ze heeft ontzettend veel kennis en weet duidelijk waar ze het over heeft. Ze neemt de tijd om alles goed uit te leggen en denkt echt met je mee over wat het beste is voor jouw huid. Daarnaast is ze ook nog eens heel vriendelijk en maakt ze dat je je meteen op je gemak voelt. Ik kan niet wachten op de resultaten van de microneedling sessie. ☺️
Zo vriendelijk ontvangen. Goede uitleg, alle tijd, geen gehaast. Tijdens behandeling telkens op de hoogte gebracht wat er ging gebeuren. Ik ben er zeer blij en tevreden mens.
Recent voor het eerst naar Victoria geweest voor een huidbehandeling (peeling). Ze neemt de tijd om je uitleg te geven over je huid en kan je goed adviseren wat je nodig hebt. Ik ben zeer tevreden en ga graag nog een keer terug
Top
Fijn gesprek!
Ik heb een hele goede ervaring! Ik word ook goed geholpen en zij was ook heel erg vriendelijk.