5.0
gebaseerd op 99 reviews

Het was voor mij de eerste keer dat ik een behandeling kreeg maar maar de uitleg over de behandeling en de uitvoering voelde vertrouwd en heel prettig...

René - 4 maanden geleden

Ik kom snel terecht op de afgesproken tijd. Vriendelijk ontvangst en goed consult, vervolgens direct de behandeling die goed en comfortabel was. Erg blij met hoe het is gegaan.

Marien - 4 maanden geleden

Eerste kennismaking en behandeling.
Zeer tevreden met de behandeling en de prettige manier waarop ik te woord gestaan ben.
Heel fijn!🍀

Erica - 4 maanden geleden

Prima uitleg, geen verrassingen. Heel relaxt goed geholpen.

Sjarlot - 4 maanden geleden

Wat een fijne uitleg.

Nicole - 5 maanden geleden
Annemieke - 5 maanden geleden

Gisteren een “Ageless Skin Treatment- Introductiebehandeling” bij Vic Skin Clinic gehad en wat een positieve ervaring was dat! Hartelijk ontvangen door Victoria, uitgebreid intake-gesprek met huid-analyse, en daarna een heel ontspannende en prettige behandeling gehad!

Linda - 5 maanden geleden

Victoria denkt altijd met me mee en bespreekt duidelijk de voor en tegens van een behandeling. Dit geeft mij een vertrouwd gevoel. Elke keer ga ik met een fijn gevoel weg en zie ik mijn huid na elke behandeling weer verder verbeteren! Ik gun iedereen een Victoria voor hun huid!

Lien - 5 maanden geleden

Prettig en vriendelijk contact, goede informatie, goede behandeling!

Wanda - 5 maanden geleden

Erg fijn, lief en professioneel behandeld.

Marjan - 6 maanden geleden